Şi la nivel urban, jurnalul de la Antena 1 a condus clasamentul audienţelor cu 7.2 puncte de rating şi 22.5% cota de piaţă, urmat tot de Pro TV ce înregistra atunci 6.7 puncte de rating şi 20.9% cota de piaţă. Și la nivelul întregii populații a țării Observator 19 a fost lider cu o audiență medie de 6.9 puncte de rating și 22.2% cota de piață, Pro TV ocupând tot locul al doilea cu 6.7 puncte de rating și 21.4 % cota de piață.
Programele de ştiri de la Antena 1 şi-au consolidat poziţia în clasamentul audienţelor în prima jumătate a anului, fiind din ce în ce mai urmărite la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Românii au ales să se informeze urmărind programele Observator, doar faţă de luna anterioară, cele mai importante ştiri ale zilei, Observator 19, înregistrând o creştere semnificativă pe publicul comercial.