Selena Gomez a demonstrat că nu trebuie să fii dependent de social media pentru a avea sute de milioane e următori. Ieri, Sel a ajuns la 300 de milioane de fani și este o adevărată reușită. Se pare că aceasta a avut o strategie foarte bună pentru a ajunge la cifra rotundă. Artista a povestit că a decis să țină la distanță haterii de pe internet și că nu mai citește deloc comentariile și mesajele pe care le primește pe rețelele de socializare.
Selena a povestit chiar că nu se mai ocupă deloc de administrarea contului ei și că staff-ul este cel care are grijă ca artista să fie activă pe social media. Selena a avut de suferit în trecut din cauza hate-ului din mediul online, care a contribuit decisiv la episoadele ei depresive.
Acum, Selena a ajuns să fie depăsită pe Instagram doar de Dwayne ”The Rock” Johnson, Lionel Messi, Kylie Jenner, Cristiano Ronaldo și contul oficial al celor de la Instagram.
Selena s-a concentrat mai mult asupra carierei cinematografice în ultima vreme și și-a petrecut mare parte din anul 2021 pe platourile de filmare ale producției ”Only Murders In The Building” și ale show-ului ei de cooking, ”Selena + Chef”, ajuns la sezonul al treilea. În paralel, Selena și-a dezvoltat afacerea cu produse cosmetice, iar linia Rare Beauty a intrat recent în magazinele din România.