„Emily in Paris” este o minciună?! Tipul ăsta îți arată viața reală a unui angajat la o companie de advertising din Franța

Lansarea celui de-al treilea sezon din „Emily in Paris” a fost cel mai așteptat eveniment de anul acesta de pe Netflix. După ce au devorat cele 10 episoade în câteva ore, fanii s-au declarat nemulțumiți de acțiune. Mai ales ca, în acest sezon mai mult ca niciodată, există multă plasare de produse. Însă, dacă visai la viața lui Emily, acest francez îți va nărui toate așteptările.

Publicat: 27 decembrie 2022, 9:53
„Emily in Paris” este o minciună?! Tipul ăsta îți arată viața reală a unui angajat la o companie de advertising din Franța

Fără doar și poate, „Emily in Paris” s-a numărat pe lista celor mai bune producții Netflix. Serialul se laudă cu cifre destul de bune pe platformă, însă sezonul trei pare că nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor fanilor. Cu toții știm că Emily intră mereu în belele, dar tot ea le manageriază astfel încât să iasă bine. Faptul că este într-o relație cu Alfie, dar visează la inima lui Gabriel complică și mai mult lucrurile. Iar pentru a nu da niciun fel de spoiler, spunem doar atât: sezonul trei este mai alambicat ca niciodată. Finalul te va lăsa mască, iar în online se vorbește despre faptul că sezonul 4 va apărea peste 2 ani.

Anyway, până atunci, mai mulți tiktokeri s-au gândit să analizeze gafele din „Emily in Paris”. Care, by the way, nu sunt deloc puține. Cu toții știm că scenariul unui serial trebuie să conțină și elemente inedite, însă, se pare că „Emily in Paris” a creat o imagine total eronată despre viața în Franța. Și cine putea sublinia asta mai bine dacă nu chiar un francez?!

„Emily in Paris” s-a îndepărtat cu mult de realitate

Raphael, un cunoscut tiktoker a rupt tăcerea și le-a spulberat speranțele tuturor celor care visau la o viață ca a lui Emily Cooper. În Franța de zi cu zi, nici nu se pune problema unui trai de viață luxos, mai ales dacă lucrezi la o companie de publicitate. Ba chiar după spusele lui Raphael, aceasta este una dintre cele mai prost plătite meserii. În plus, cu banii câștigat într-o lună din acest job, nimeni nu și-ar permite Versace, Dior și Chanel. Cel mult, Zara.

Un alt aspect pe care l-a lămurit a fost cel legat de bărbați. Niciun francez nu-și va pierde mințile după o americancă. Cu atât mai puțin dacă nu știe deloc franceză. În plus, niciun vecin nu se atașează atât de mult de o nouă venită în bloc. Și niciun un chef nu își va pierde timpul lui prețios pentru a învăța pe alții francezii. La final, Raphael a atras atenția tuturor celor care își planifică o vacanță în Franță să nu se aștepte la experiența „Emily in Paris”.

PARTENERI