Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, în intervalul , Antena 1 a înregistrat în medie, 4 puncte de rating şi 19.6% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 3.4 puncte de rating şi 16.8% cota de piaţã. Și în mediul urban, ediţia specială de roast a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 5.6 puncte de rating şi 16.2% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de această dată de România TV, cu 4.1 puncte de rating şi 12% cota de piaţă, în vreme ce Pro TV, la nivelul aceluiaşi target şi în acelaşi interval orar înregistra 3.9 puncte de rating şi 11.2% cota de piaţã. Şi la nivel naţional, ediţia specială România, Râzi cu ROaST s-a impus ca lider de audienţă, cu 5.7 puncte de rating şi 15.4% cota de piaţă.
Personaje istorice din toate timpurile, al căror nume a rămas prezent în mintea tuturor românilor şi-au făcut apariţia pe scena show-ului, iar dezvăluirile lor au făcut deliciul publicului. Regina Maria, Mitza Biciclista, Nicolae Ceauşescu, Ion Creangă, George Enescu sau chiar Burebista s-au prezentat în faţa celor trei juraţi iUmor, Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac, pentru a da o lecţie generaţiei actuale.
Doina Teodoru a personificat-o pe Regina Maria, în timp conducătorii Burebista, Mihai Viteazul şi Nicolae Ceauşescu au fost reprezentaţi de Marcelo Cobzariu, Nicodim Ungureanu şi, respectiv, Angelo Popescu. Ramona Olaru a adus-o pe Mitza Biciclista pe scena „România, Râzi cu RoaST!”, în vreme ce Gabi Costin a fost Ion Creangă, iar Andreas Petrescu a îmbrăcat hainele lui George Enescu.