Vorbim despre G-Eazy. Acesta se pare că n-a fost mulțumit de mesajul prin care compania își cerea scuze public și retrăgea de pe net poza cu copilul de culoare îmbrăcat cu un hanorac cu mesajul „Coolest Monkey In The Jungle” („Cea mai tare maimuță din junglă”) și a reacționat dur pe rețelele de socializare.
OMG! The Weeknd și-a încetat colaborarea cu un brand de haine, din cauza unei reclame rasiste
„În ultimele luni am fost foarte entuziasmat de ceea ce avea să fie colaborarea mea cu H&M. Din păcate, după ce am văzut fotografia jignitoare apărută ieri, entuziasmul meu referitor la campania globală pe care urma să o derulăm împreună s-a evaporat rapid, așa că am decis să pun capăt acestei colaborări. Indiferent dacă a fost o greșeală sau nu, este cu adevărat trist și deranjant ca în 2018, ceva atât de insensibil din punct de vedere cultural și rasial a putut fi trecut cu vederea de către atâția oameni (stilist, fotograf, echipe de creație și de marketing). Sper că această situație va fi un semnal de alarmă pentru H&M și alte companii – aceștia trebuie să fie conștienți de diversitatea rasială și culturală la orice nivel.”, a scris G-Eazy pe contul său de Instagram, alături de fotografia modificată în Photoshop.
Între timp, cel mai nou single semnat G-Eazy & Halsey „Him & I” a cucerit pe toată lumea.