Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021

Divizia TV Intact Media Group, lider de audienţă în 2021

Divizia TV Intact Media Group a fost preferata românilor în 2021. Lider de audienţă detaşat, atât pe urban, cât şi la nivel naţional, IMG a câştigat întreaga zi cu o medie de 24% (Urban all) şi, respectiv, 23.2% (Naţional). De asemenea, IMG s-a impus puternic în zona Prime Time-ului, dar şi în Day Time, Access şi Late Fringe. 

Publicat: 6 ianuarie 2022, 7:57

La finalul anului 2021, televiziunile grupului au un bilanţ pozitiv şi pe targetul comercial. La nivelul întregii zile, posturile IMG au înregistrat o creştere de +8%, deţinând 22.4% din piaţă pe acest target. La nivelul publicului comercial 18-49 urban, televiziunile grupului Intact Media Group deţin 22.4% din piaţă (Whole Day), înregistrând o crestere de +8% raportat la anul 2020. Şi în Prime Time, cota de piaţă s-a apreciat cu +4%, canalele IMG ajungând să deţină 22.9% din piaţă. Cea mai mare creştere de audienţă a fost înregistrată în Day Time, interval în care IMG conduce detaşat clasamentul audienţelor, la o diferenţă semnificativă faţă de principalul competitor, CME, de +3.5 puncte de share în favoarea IMG.

                Antena 1 a încheiat anul 2021 cu o creştere a cotei de piaţă de +6% la nivelul întregii zile, în timp ce principalul competitor, Pro TV, a înregistrat o depreciere de -2% pe publicul comercial. Cea mai mare contribuţie au avut-o principalele producţii din Prime Time (Chefi la cuţite, Asia Express – Drumul Împăraților, Adela – Adevăr şi eliberare, Observator 19 sau iUmor).  Day Time-ul Antenei 1 a înregistrat o creştere spectaculoasă (+31%), pe targetul comercial, ajungând la o medie de 16.2% din cota de piaţă, în vreme ce Morning-ul s-a apreciat şi el la nivelul cotei de piaţă cu +8%. 

 

                Antena Stars a înregistrat în 2021 creşteri semnificative ale indicatorilor de audienţă, faţă de anul 2020, pe toate intervalele orare. La nivelul prime time-ului, staţia şi-a dublat audienţa. Emisiunea Mireasa: Capriciile iubirii, a obţinut o poziționare foarte bună la nivelul pieței, ocupând locul 4 în top all channels (18-49 Urban),  o apreciere semnificativă faţă de sezonul anterior.

 

                 Happy Channel a înregistrat creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă faţă de anul 2020, pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Postul TV s-a impus ca lider de audienţă la nivelul categoriei din care face parte, pe Whole Day, Prime Time, Morning, Day time şi Access. Mai mult, acesta reuşeste o poziţionare foarte bună la nivelul pieţei, în Prime Time, Happy clasându-se pe locul 4 în top all channels. 

 

                   Şi ZU TV a înregistrat în anul 2021 o consolidare a cotei de piață faţă de anul anterior. În 2021, ZU TV și-a dublat audiența în intervalele Whole Day şi in Prime Time. La nivelul categoriei, ZU TV este liderul muzical al diminetilor și al noptilor târzii.  

 

Performanțe a înregistrat și divizia online a Grupului, Digital Antena Group, care a încheiat anul de pe prima poziţie în top, cu 16.657.605 vizitatori unici, în luna decembrie, potrivit SATI. 

 

PARTENERI