Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // De ce să alegi o imprimantă second hand?

De ce să alegi o imprimantă second hand?

Imprimantele multifuncţionale au devenit obiectele esenţiale pentru buna funcţionare a companiilor ori instituţiilor, indiferent de domeniul exact. Întotdeauna va exista un document sau mai multe acte de printat, astfel că imprimantele au devenit un bun imperios necesar.

Publicat: 4 mai 2018, 11:19

 

Avantajul major al unei imprimante este acela ca optimizează timpul de lucru al angajatului, nemaifiind nevoit să piardă mult timp dacă are nevoie de mai multe exemplare dintr-un singur document. Însă, cum ştiu să o aleg pe cea potrivită? De ce să optez pentru o imprimantă second hand?

 

În ultima vreme, imprimantele second hand au devenit printre cele mai achiziţionate echipamente datorită avantajelor multiple de care dispun. Primul şi cel mai important fiind preţul, urmat îndeaproape de calităţile pe care le are o imprimantă second hand.

 

Cum ştiu să aleg o imprimantă potrivită? Acest tip de echipament este recomandat companiilor cu o nevoie de printare mare spre medie deoarece beneficiază de funcţionalităţi multiple, care ar putea acoperi volumul de muncă dintr-o companie mare. De asemenea, alegerea unei imprimante potrivite presupune şi alegerea unui furnizor specializat, care să îţi pună la dispoziţie serviciul de consultanţă, mentenanţă, service, în caz de nevoie. Mai mult de atât, echipamentele de imprimante second hand în Bucureşti pun la dispoziţie şi serviciul de livrare şi instalare gratuit, pentru a lăsa produsul în stare perfectă de funcţionare.

Care sunt avantajele majore pe care le are o imprimantă second hand?

Am spus în primul rând preţul pentru că diferenţa poate fi una majoră, de până la 2-3 ori, dintre un echipament second hand şi un echipament nou, pentru că până la urmă diferenţele, din punct de vedere al funcţionalităţii nu sunt majore.

O imprimantă second hand este un echipament recondiţionat, care a fost atent verificat înainte de către ingineri de service specializaţi. A mai fost folosit în trecut, tocmai din acest motiv poartă denumirea de second hand, dar este în stare perfectă de funcţionare, cumpărătorul primind şi garanţie în urma produsului achiziţionat.

Mai mult de atât, furnizorul specializat poate oferi şi serviciul de închiriere în cazul unei imprimante second hand, iar pe toată durata contractului, serviciul de mentenanţă şi consumabile fiind asigurat de către furnizor, preţul fiind inclus în abonamentul iniţial.

Un alt avantaj important este acela că o imprimantă second hand este rapidă şi are o viteză mare de printare, ceea ce face să optimizeaze timpul efectiv de lucru al angajaţilor.

Imprimantele recondiţionate pot fi folosite în domenii precum consultanţă, cabinete de avocatură, firme de IT ori consultanţă financiară.

Pe lângă preţul redus al echipamentului, beneficiezi şi de un preţ mai mic al consumabilelor, comparativ cu preţul acestora în cazul unui echipament nou.

Beneficiezi de garanţie. Chiar dacă este un produs second hand şi multe persoane încă percep greşit acest termen, un furnizor specializat pune la dispoziţie cumpărătorului şi garanţie, care îi asigură oricând servicii de reparaţii ori consultană, dacă este nevoie.

PARTENERI