Cum arată prima cafenea din L.A dedicată serialului „Squid Game”. Actorii principali au mers deja acolo

Fenomenul „Squid Game” este pe cale să reînceapă. Noul sezon al serialului a fost deja anunțat și totul capătă o nouă dimensiune. Pe lângă episoadele noi, a fost anunțat și un concurs inpirat din serial, iar asta nu este tot. În lume se găsește deja prima cafenea cu tematică inspirată din celebrul serial de pe Netflix.

Publicat: 17 iunie 2022, 9:19
DeAnupam Tripathi, Lee Jung-jae, Jung Jae-il, Hwang Dong-hyuk, Ted Sarandos, O Yeong-su (Oh Young-soo), Kim Ji-yeon, Lee Jung-jae and Cheong Jai-hoon arrive at Netflix's 'Squid Game' Los Angeles FYSEE Special Event held at Raleigh Studios on June 12, 2022 in Los Angeles, California, United States. Netflix's 'Squid Game' Los Angeles FYSEE Special Event, Raleigh Studios, Los Angeles, California, United States - 13 Jun 2022,Image: 699215459, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia

Los Angeles surprinde din nou. Una dintre cele mai populare cafenele, Carrera Cafe, s-a transformat peste noapte și a devenit locul de întâlnire al fanilor serialului „Squid Game”. Totul este inspirat din serial, de la meniu și până la decor. Primii clienți care au trecut pragul cafenelei au fost chiar actorii din „Squid Game”. 

„Squid Game” a fost unul dintre cele mai urmărite seriale din ultima vreme și, fără doar și poate, Netflix poate spune că a dat lovitura. Fenomenul „Squid Game” a cucerit iremediabil peste 100 de țări, iar acum suspansul este din ce în ce mai mare: vom avea sau nu parte de sezonul doi?

„A fost nevoie de 12 ani pentru a aduce la viață primul sezon al Squid Game anul trecut. Dar au fost nevoie de 12 zile pentru ca „Squid Game” să devină cel mai popular serial Netflix de până acum.

Cu siguranță există multă presiune asupra modului de realizare a sezonului 2 ca să fie și mai bun. Știu că mulți dintre fani și publicul larg s-au bucurat foarte mult de idea continuării seriei dar într-adevăr ne concentrăm pe cum să-l facem și mai interesant pentru public”, arată scrisoarea producătorului postată de Netflix.

@netflix RUNNING to the #squidgame ♬ original sound – Netflix
PARTENERI