Jennifer Lopez și echipa ei de stiliști știu cum să fure privirile. Diva are mereu outfit-uri impecabile la care asortează cele mai potrivite încălțări. Asta s-a întâmplat și acum, când artista a optat pentru o pereche de pantofi semnați de Hardot, brand-ul românesc în spatele căruia se află două sibience, Alina Popa și Dana Iuga.
Numele brand-ului este unul foarte sugestiv: „hard dot”, adică punctul forte al femeii și, tocmai de aceea, creațiile lor vin la pachet cu un toc de 12cm. Dana Iuga a studiat designul vestimentar, dar totul a culminat cu teza ei de doctorat, „Evoluția pantofului cu toc de la Ecaterian de Medici la Christian Louboutin”. Împreuna cu prietena ei, Alina Popa, cea care se ocupă de partea de management, cele două au reușit să aibă lumea la picioare.
„Pantofii ei au furat spectacolul: o pereche de pantofi negri ascuţiţi cu bretele cu cataramă încrucişată şi o caracteristică proeminentă peek-a-boo care arăta o pedichiură nude”, au scris cei de la Harper’s Bazaar despre apariția lui JLo.
Româncele noastre sunt cunoscute în rândul vedetelor de la Hollywood, pe lista clienților lor aflându-se și celebrul model Heidi Klum.