Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 11.1 puncte de rating și o cotă de piață de 30.5%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 7 puncte de rating și 19.3% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 9.6 puncte de rating si 22.3 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D, a obținut 6.9 puncte de rating și 16.1 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 9.9 puncte de rating și o cotă de piață de 22.4 de procente, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea, a obținut 8.1 puncte de rating și 18.4% cotă de piață. Poziţia a treia în clasament a fost ocupată de Pro TV cu 5.8 puncte de rating şi 13.1% cota de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.34, peste 2.2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite. Antena 1 a fost lider de piață marți și în Prime Time pe publicul comercial din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţări, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate segmentele de public.
Lupta în bucătărie continuă și în această seara de la 20.30. Un nou battle cu o temă surprinzătoare naște noi discuții, divergențe și tensiuni între chefi.