Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu o medie de 11.3 puncte de rating și o cotă de piață de 32.5%, în timp ce al doilea clasat, ProTv, a obținut 6.9 puncte de rating și 19.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 10.2 puncte de rating si 23.5 procente cotă de piață, în timp ce al doilea clasat, Kanal D a obținut 6.2 puncte de rating și 14.3 procente cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul întregului public din România cu o medie de 10.9 puncte de rating și o cotă de piață de 23.4%, în timp ce Kanal D, clasat pe locul al doilea a obținut o medie de 8.1 puncte de rating și 17.4 procente cotă de piașă . În minutul de aur al emisiunii, 22.14, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau competiţia Chefi la cuțite.
Competiția Chefi la cuțite continuă în această seară de la 20.30 la Antena 1 cu ultima probă a semifinalei, o probă care pe mulți îi va pune în dificultate. Chefii au de ales câte un preparat pe care își doresc să îl consume și, în funcție de tragerea la sorți, concurenții vor trebui să le pregătească câte un dish. Va fi un test care va scoate esența talentului din fiecare participant. Tehnica și abordarea trebuie să fie ireproșabile pentru a câștiga un loc în marea finală. În funcție de punctele cumulate de-a lungul celor trei probe vor fi desemnați cei 3 finaliști. Sezonul 8 vine cu o premieră, iar unul dintre chefi este pus în fața unei situații fără precedent.