Nu știm dacă Netflix a bănuit sau nu impactul pe care-l va avea Squid Game, dar la profitul ăsta sigur nu se așteptau. Încă o dată, al fel ca și în cazul La Casa de Papel, Netflix a decis să acorde o șansă producțiilor refuzate sau nelansate, iar în cazul serialului coreean a dat lovitura.
Squid Game a avut o mulțime de privitori în întreaga lume, iar asta a putut însemna un singur lucru pentru Netflix: bani mulți. Serialul coreean a fost din prima zi de la lansare unul dintre cele mai vizionate de pe platformă și s-a menținut acolo aproape o lună. Cei de la Bloomberg au declarat că serialul a fost produs cu 21,4 milioane de dolari și a adus către Netflix un profit de 891 de milioane de dolari. Asta înseamnă de patru ori mai mult decât investiția.
Având în vedere succesul fulminant, producătorii se gândesc deja să revină cu sezonul doi. ”Să scriu, să produc și să regizez un sezon a fost o sarcină foarte dificilă. Când mă gândesc să fac același lucru pentru sezonul 2, mă îngrijorez. Nu e nimic confirmat încă. Având în vedere entuziasmul oamenilor, mă gândesc la asta”,a declarat pentru CNN regizorul Hwang Dong-hyeok.