Busted! Care este cel mai ieftin articol vestimentar purtat de Ariana Grande? Costă sub 60 de dolari

Ariana Grande și-a uimit fanii. Stilul artistei a influențat milioane de fani din întreaga lume, astfel că aceștia sunt mereu cu ochii pe articolele ei vestimentare. Ari atrage de fiecare dată privirile cu ținutele pe care le poartă, but guess what?! Nu toate costă o avere.

Publicat: 3 noiembrie 2021, 9:15
DeMariage - Ariana Grande s'est mariée, dans la plus stricte intimité, avec Dalton Gomez - Info - Ariana Grande s'est fiancée - Ariana Grande Met Gala (Met Ball, Costume Institute Benefit) 2018 célébrant l'ouverture de l'exposition Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination, au Metropolitan Museum of Art à New York, le 7 mai 2018. © Charles Guerin / BestimageUSA 2018 Costume Institute Benefit (Met Gala, Met Ball) celebrating the opening of the Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination exhibition at The Metropolitan Museum of Art on May 7th, 2018, in New York, NY.

Anul trecut, Ariana Grande lansa parfumul R.E.M și a postat pe Instagram o serie de imagini pentru promovarea acestuia. Ari se poate lăuda cu fani extrem de vigilenți, așa că la un simplu search pe Google au aflat că bustiera purtată de artistă costă 58 de dolari. Urmăritorii artistei sunt de părere că articolul vestimentar porodus de Alo Yoga Delight Bralette este printre cele mai ieftine pe care le deține Ariana. 

Fanii Arianei Grande îi urmăresc fiecare mișcare și nu ratează niciun detaliu. Așa se face că au pus cap la cap informațiile și s-au prins încă de acum câteva săptămâni că Ari urmează să intre în business-ul cu produse cosmetice și chiar au aflat cum se va numi brand-ul pe care îl va lansa pe piață, înainte să facă ea anunțul oficial. Ceea ce a dat-o de gol a fost faptul că mama ei a dat follow unei pagini de Instagram create cu numele brand-ului și de acolo nu a mai fost niciun dubiu.

Acum, Ariana a făcut anunțul oficial, printr-o postare pe contul ei de Instagram. Artista a postat un filmuleț de câteva secunde în care este cu capul în jos, iar în descriere a scris numele brand-ului: ”r.e.m. beauty”. Ari a simțit că este un business profitabil, după ce mai multe colege de breaslă de-ale ei au dat lovitura pe piața de beauty. Selena Gomez, Halsey, Jennifer Lopez sunt doar câteva exemple în acest sens.  

PARTENERI