Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // „Blonde”, marele pariu Netflix are acum trailer! Ana de Armas, de nerecunoscut în rolul lui Marilyn Monroe

„Blonde”, marele pariu Netflix are acum trailer! Ana de Armas, de nerecunoscut în rolul lui Marilyn Monroe

Anul acesta, Netflix garantează că are mulți ași în mânecă. Muți dintre ei au fost deja scoși. În schimb, cel mai mare abia în toamnă va face senzație. „Blonde” este un documentar în care Ana de Armas intră în rolul lui Marilyn Monroe.

Publicat: 29 iulie 2022, 14:45
Profimedia

Ieri, Netflix a lansat trailerul oficial al filmului produs de Andrew Dominik, „Blonde”. Rolul principal i-a revenit Anei de Armas. Filmul se bazează pe cartea scrisă de Joyce Carol Oates și va avea premiera la Festival de Film de la Veneția. „Blonde” își propune să aducă în atenția publicului viața lui Marilyn Monroe. Producția surprinde copilăria ei când era cunoscută ca fiind Norma Jeane, până la ascensiunea profesională.

„Blonde” este una dintre cele mai așteptate producții ale acestui an de la Festival de Film de la Veneția. Pelicula se va lansa la nivel mondial pe 28 septembrie pe Netflix.

„Am muncit la acest film câte patru ore pe zi, în fiecare zi, aproape un an. Nu am ratat nici cartea scrisă de Joyce. Am studiat sute de imagini, video, înregistrări, filme. Absolut tot ce am prins. Fiecare scenă este inspirată de o fotografie. În fiecare zi analizam o poză și ce se întâmplă, mai exact, în ea. Întrebarea eternă era <<Ce simțea Norma Jeane aici?>> Am vrut să spunem povestea ei dintr-o perspectivă umană. Marilyn a fost mereu persoana populară, dar Norma a fost foarte invisibilă”, a declarat Ana de Armas.

 

 

Ana de Armas, rol de excepție și în „The Gray Man”

Unul dintre cele mai mari pariuri ale platformei este „The Gray Man”. Distribuția este alcătuită din nume sonore care nu mai au nevoie de nicio prezentare. Ca să te convingem că producția nu trebuie ratată, spunem doar atât: Ryan Gosling, Chris Evans, Ana de Armas și Regé-Jean Page.

„The Gray Man” este producția despre care vorbește toată lumea. Nu este de mirare, având în vedere că Netflix a investit o avere în acest film. Mai exact, 200 de milioane a fost bugetul pentru filmul care, în doar trei zile de la lansare, a ajuns pe primul loc în Trending. Deși este relativ „proaspăt” pe platformă, criticii nu s-au ferit să afirme faptul că are toate șansele să doboare niște recorduri.

 

Hepta
PARTENERI