Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // Beyonce a crescut vânzările de limonadă, cu noul ei album

Beyonce a crescut vânzările de limonadă, cu noul ei album

 Producătorii de limonadă ar trebui să-i fie recunoscători lui Beyonce, că le-a crescut afacerea. Cel puţin americanii raportează dublarea vânzărilor de limonadă, după lansarea albumului „Lemonade”.

Publicat: 6 mai 2016, 10:15
DeBeyonce performs on ABC's ""Good Morning America"" at Rumsey Playfield, Central Park on July 1, 2011 in New York City. (Photo by Kevin Mazur/WireImage)

Explicaţia e simplă: oamenii cumpără limonadă, o fotografiază, iar apoi o urcă pe reţelele de socializare cu haştagul #Beyonce.

Adevărul e că…n-ai cum să bei limonadă fără să te gândeşti la Queen B.

Reprezentanţii magazinelor, restaurantelor şi teraselor mărturisesc că de regulă în această perioadă vânzările sunt destul de scăzute, iar limonada este cerută în special după încălzirea vremii.

Şi emoji-urile trebuie să-i mulţumeasă lui Bey pentru reţetă.

Beyonce schimbă buisness-ul. Dă „Lemonade”-ul pe suc de pepene

Limonada are şanse să ajungă băutura anului, dacă nu cumva va fi întrecută de fresh-ul de pepene WTRMLN WTR – în care Beyonce tocmai a investit bani grei.

PARTENERI