Beauty lovers, is for you! Șase artiste care au dat lovitura cu propriile colecții de makeup

Vedetele vor să fie mereu în trend, iar atunci când descoperă un truc-minune pentru a arăta perfect, fac tot posibilul să îl aibă și fanii lor. Așa au creat propriile colecții de produse cosmetice.

Publicat: 28 iunie 2021, 9:29
DeRihanna pose pour la nouvelle campagne de sa marque Fenty Beauty Rihanna poses for the new campaign of her brand Fenty Beauty

Unele vedete demonstrează că nimic nu este imposibil, mai ales dacă îți dorești foarte mult. De multe ori, acestea și-au dat seama că până la a avea un imperiu de beauty nu este decât un pas, așa că și-au pus imaginația și talentul la treabă, iar rezultatele lor au cucerit milioane de fani din întreaga lume.

Uite despre cine este vorba:

Becky G a lansat Tresluce Beauty, o colecție inspirată de personalitatea ei vulcanică. Colecția conține produsele necesare pentru a realiza un full makeup up, de la creioane de ochi, palete și gene false până la pensule și kit-uri. 

După ce s-a lansat în modă cu mai multe colecții de haine sau de încălțăminte, și tot de la ea a început moda papucilor cu blană, Rihanna și-a extins afacerile. Produsele din colecția artistei sunt disponibile în magazinele din Europa, Australia şi SUA. “Nu a contat cât de mult a durat. Am vrut ca aceste cosmetice să acopere o gamă cât mai largă de tenuri, indiferent de culoarea pielii sau personalitatea fiecărei femei.”

Biroul pentru Mărci și Patentare din U.S a declarat că Selena Gomez a solicitat pe 11 iulie 2020 înregistrarea oficială a brand-ului Selena Gomez, în colaborare cu July Moon Productions. Artista nu se află la prima tangență cu industria de beauty, aceasta lansând acum ceva timp o linie de parfumuri special creată pentru fanii care îi iubesc muzica.

Lady Gaga este o femeie foarte talentată, așa că nu ne miră faptul că-și dorește și o carieră în business. Gaga folosea de ceva vreme hashtag-urile #hausbeauty și #hausofgaga la postările sale de pe Instagram, iar acum lucrurile prind contur. Brandul are sloganul „Our Haus. Your Rules” și se axează pe culoare și makeup, iar lansarea oficială a avut loc în septembrie 2020.

 

”Mă gândesc la ideea de a lansa produse de skin care și beauty de 20 de ani. Știu că sunt multe produse în această industrie, dar cred că fiecare are ceva special. Am pus accentul pe ideea că frumusețea nu are vârstă pentru că majoritatea persoanelor sunt de părere că după ce treci de o anumită vârstă nu mai poți fi considerat frumos. Ei bine, această concepție este una greșită, iar cei care vor cumpăra produsele din gama JLO Beauty se vor convinge de asta!”, a declarat artista pentru E! Entertainment.

În urma colaborărilor de succes pe care le-a avut cu Urban Decay și Revlon, Gwen și-a lansat propria linie de produse cosmetice. Brandul se numește P8NT by Gwen Stefani, iar colecția conține 50 de produse cosmetice, de la ruj, eyeshadow, mascara până la corector sau gene false.

PARTENERI