Selena Gomez și-a pus amprenta în toate domeniile, de la cel artistic, la cel cinematografic și până la cel de beauty. Artista a lansat anul trecut brandul ”Rare Beauty” și tot atunci le-a promis fanilor că unul dintre scopurile ei va fi acela de a pătrunde pe piața internațională. ”Vom vinde la nivel global anul viitor. Am nevoie de ajutorul vostru pentru a construi brandul, pentru că vreau să fie real – povești reale, oameni reali”. Ambițioasă, așa cum o știu fanii, Selena s-a ținut de cuvânt, iar pe harta Rare Beauty a fost inclusă și România.
Începând din 1 iulie, produsele create de Selena Gomez vor fi disponibile online pe site-ul celor de la Sephora. ”Rare Beauty va provoca definiția societății despre frumusețe care ne afectează stima de sine. E timpul să încetăm sa ne mai comparăm și să începem să ne îmbrățișăm unicitatea. Fiecare este diferit – și asta e un lucru bun”, a declarat CEO Scott Friedman pentru WWD.