Cei șapte fantastici de la BTS au dat lovitura cu ”Butter”. În cinci zile de la lansare, videoclipul se bucură de aproape 220 de milioane de vizualizări pe YouTube și este pe locul 12 în Trending, în YouTube Music. Melodia în limba engleză a ajuns la inimile fanilor BTS din întreaga lume, iar cei care au auzit-o pentru prima oară s-au grăbit să o caute pe Shazam. Așa se face că, în doar câteva zile de la lansare, piesa ”Butter” a devenit cea mai căutată melodie din lume.
Băieții de la BTS sunt pe val și se încăpățânează să rămână acolo. Anul trecut au lansat nu unul, ci două albume, în timp ce piesa ”Dynamite” a dominat topurile internaționale și a fost prima melodie a unei trupe k-pop care a ajuns pe locul 1 în Billboard și a rămas acolo săptămâni bune. Pe final de 2020, ”Dynamite” a dominat și topul Billboard S.U.A., iar BTS a devenit prima trupă coreeană care a ajuns în vârful clasamentului american. La mai puțin de un an de la lansarea ei, băieții au revenit cu un nou hit pentru piața internațională. Deși au mai lansat între timp melodii în limba coreeană și chiar o piesă în japoneză, single-urile lor în engleză sunt cele care bat recordurile, iar acesta e doar începutul!