Cu fiecare lansare, BTS cucerește toate topurile. Performanțele pe care le bifează mereu îi motivează pe băieți să fie mereu dornici să lanseze piese noi pentru fanii lor. Așa se face că BTS a pregătit deja planul de atac pentru perioada următoare. Băieții vor să lanseze peisă nouă pe 21 mai. ”Butter” va fi cel de-a două piesă în engleză a celor de la BTS, după ”Dynamite”, piesă care a atins record după record.
E oficial! Meniul BTS este disponibil în 50 de țări, inclusiv în România. Ți-ai pregătit comanda?
Dar asta nu este singura surpriză a băieților. Chiar dacă nu a trecut nici măcar jumătate din acest an, BTS se poate lăuda cu un parteneriat cu Louis Vuitton, o reclamă pentru Ziua Internațională a mamei realizată în parteneriat cu Samsung și propriul meniul în lanțul de restaurante McDonald’s. ”Map of the Soul ON:E concert” din octombrie 2020 a fost cel mai urmărit concert online, iar băieții au de gând să pună toate acele amintiri frumoase într-un photobook.