Ar putea oricând să se reprofileze. Ei sunt artiștii K-pop care au devenit fashion icons pentru fanii lor

Artiștii K-pop sunt idoli pentru milioane de tineri, care le urmăresc fiecare mișcare. Nu doar muzica este cea care îi recomandă, ci și felul în care arată, se îmbracă și se poartă. Nu e de mirare că tinerii încearcă să recreeze look-urile lor sau să se inspire din ținutele lor din videoclipuri.

Publicat: 17 februarie 2021, 6:52
DeLos Angeles, CA - Selena Gomez melts temperatures as she joins K-pop girl group Blackpink to serve up Ice Cream and innuendo in new music video. Gomez used her star power to help Blackpink in the candy-colored music video for their collaboration Ice Cream. The pop star also helped pen the flirty, innuendo-filled lyrics to the track: "Diamonds on my wrist so he call me ice cream / You can double dip cause I know you like me." Gomez dons a colorful variety of cute and sexy outfits selected by her regular stylist Kate Young. In once scene she's driving an ice cream van before heading behind the counter to offer some flirty moves. In another scene she lays on the hood of a vintage car while in another she seductively licks an ice cream. And there's a reason there was only one brand of ice-cream featured in the video as Selena was just announced Monday as the co-owner of Serendipity Ice Cream.ce Cream is the second single off Blackpink's debut studio album titled The Album, which drops October 2, 2020. Blackpink who range in age from 23 to 25 - were assembled in 2016 by YG Entertainment, the same conglomerate mastermind behind Psy's 2012 hit Gangnam Style. The South Korean sensations consist of Thai rapper Lalisa 'Lisa' Manoban, Korean singer Kim 'Jisoo' Ji-soo, Kiwi belter Roseanne 'Rosé' Park and Korean singer Jennie Kim. *BACKGRID DOES NOT CLAIM ANY COPYRIGHT OR LICENSE IN THE ATTACHED MATERIAL. ANY DOWNLOADING FEES CHARGED BY BACKGRID ARE FOR BACKGRID'S SERVICES ONLY, AND DO NOT, NOR ARE THEY INTENDED TO, CONVEY TO THE USER ANY COPYRIGHT OR LICENSE IN THE MATERIAL. BY PUBLISHING THIS MATERIAL , THE USER EXPRESSLY AGREES TO INDEMNIFY AND TO HOLD BACKGRID HARMLESS FROM ANY CLAIMS, DEMANDS, OR CAUSES OF ACTION ARISING OUT OF OR CONNECTED IN ANY WAY WITH USER'S PUBLICATION OF THE MATERIAL* BACKGRID UK 28 AUGUST 2020,Image: 555374000, License: Rights-managed, Restrictions: RIGHTS: WORLDWIDE EXCEPT IN UNITED STATES, Model Release: no

Și au de unde se inspira! Putem spune că idolii K-pop au devenit un fel de influenceri pentru tinerii din întreaga lume. Una dintre cele mai populare platforme de entertainment, Talko, a făcut un clasament al celor mai bine îmbrăcați artiști K-pop și, dacă le dai un follow pe rețelele de socializare, vei găsi inspirație pentru orice outfit. So, nu te mai ținem în suspans, ei sunt artiștii K-pop care le au cu fashion-ul:

Joy de la Red Velvet. A început să cânte în 2014 și, de atunci, a cochetat și cu actoria și a apărut în câteva producții asiatice. Stilul ei vestimentar poate inspira de la adolescente până la femei în toată firea. 

 

V de la BTS. Toți băieții de la BTS știu să se îmbrace bine, dar niciunul nu întoarce privirile așa cum o face V. Părul colorat și pasiunea pe care o are pentru brand-urile de lux l-au transformat într-un fashion icon pentru adolescenți. 

Jennie de la BLACKPINK. Solista celei mai tari trupe K-pop de fete se remarcă prin stilul vestimentar hip-hop, cu accente clasice. Milioane de adolescente sunt inspirate de cum se îmbracă, iar pasiunea ei pentru frumusețe a fost încununată de faptul că a devenit ambasador pentru produsele de beauty ale brand-ului Chanel.

Yura de la Girl’s Day. Naturalețea cu care poartă orice haină, fie că este o piesă no-name sau una de designer a făcut-o să fie urmărită de foarte multă lume. Are o pasiune pentru rochii și piese vestimentare care îi pun în valoare feminitatea. 

G-Dragon de la BIGBANG. Liderul trupei s-a făcut remarcat prin stilul lui vestimentar rebel și original. Declarația lui, ”Nu-ți fie teamă. Nu există răspunsul corect în fashion”, a devenit citatul preferat al celor care îi copiază stilul vestimentar. 

PARTENERI