Do Not Sell My Personal Information
Home // Arhiva // 53 and still hot! Jennifer Lopez, fără haine în noua campanie pentru brand-ul „JLo Beauty”

53 and still hot! Jennifer Lopez, fără haine în noua campanie pentru brand-ul „JLo Beauty”

Jennifer Lopez demonstrează, încă o dată, că vârsta este doar un număr. Artista este o concurență serioasă pentru milioane de adolescente. JLo arată mai bine ca niciodată și nu se sfiește să renunțe la haine în văzul tuturor.

Publicat: 25 iulie 2022, 10:34
Hepta

Jennifer Lopez are o siluetă de invidiat. La cei 53 de ani ai săi, diva nu are pic de celulită, iar abdomenul ei pare sculptat. De multe ori, aceasta a fost acuzată că apelează la Photoshop, însă cele mai recente imagini demonstrează contrariul. Soția lui Ben Affleck a renunțat de tot la haine, iar rezultatul a adunat milioane de aprecieri.

Jennifer Lopez este în una de miere, dar nu a uitat nici de partea de business. Fanii artistei știu că aceasta deține un brand de produse cosmetice care promit ca fac minune. Până acum, diva s-a axat pe partea de skincare, dar se pare că a venit rândul unui extinderi.

Hepta

Jennifer Lopez, inspirată în totalitate de către mama ei

Jennifer lansează un produs dedicat special posteriorului și nu este deloc surprinzătoare alegerea. Artista și-a asigurat în urmă cu mulți ani posteriorul pentru o sumă colosală. Acum, tot ea este și protagonista celui mai recent videoclip de promovare al produselor.

Produsul minune se numește „JLo Body by JLo Beauty Firm + Flaunt Targeted Booty Balm” și costă 65 de dolari. Jennifer Lopez l-a creat cu gândul la mama ei care s-a luptat mereu cu celulita.

„Îmi amintesc că mama își dorea foarte mult o formulă magică prin care celulita să dispară. Știm cu toții că așa ceva nu există. Toate acordăm atenție tenului, dar, de multe ori, neglijăm și restul corpului. A fost ceva necesar pentru mine să creez un produs dedicat corpului. Și corpul are nevoie de o rutină și putem începe cu posteriorul”, a declarat Jennifer, potrivit JustJared.

„Mă gândesc la ideea de a lansa produse de skin care și beauty de 20 de ani. Știu că sunt multe produse în această industrie, dar cred că fiecare are ceva special. Am pus accentul pe ideea că frumusețea nu are vârstă pentru că majoritatea persoanelor sunt de părere că după ce treci de o anumită vârstă nu mai poți fi considerat frumos”, spunea, în urmă cu ceva timp, Jennifer.

 

PARTENERI