Apetitul pentru promoțiile de Black Friday a început să scadă pentru români. Foarte mulți își doresc reduceri adevărate cum au fost cele la tigăi sau îmbulzelile de altă data pentru ofertele considerabile la drujbe sau hârtie igienică, așa arată un studiu recent, conform căruia mii de oameni și-au pierdut interesul în fenomenul Black Friday care e mai mult o păcăleală.

Mii de pensionari nemulțumiți de magazinele online: "Dacă nu stai la coadă pentru promoții nu are niciun farmec!"


  Sociologii cred că aceste schimbări au loc pentru că multe din promoții sunt exclusiv valabile pe online și astfel se pierde din bucuria de a te îngrămădi și agita în magazin pentru a prinde o ofertă bună.

Sociologul Altex Flănculescu confirmă că cele mai bune promoții au fost cele organizate de diferite magazine pentru tigăi deoarece la acele oferte românii au simțit cu adevărat bucuria de a beneficia de produsul respectiv, îmbulzindu-se la propriu pentru el.Lupta pentru produsele la reduceri oferă mai multă satisfacție românului decât un banal click -adaugă în coș- de pe site-urile online.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.