Sesizarea Curții Constituționale a României pentru diverse legi și neclarități din articole ale anumitor legi a devenit o obișnuință pentru clasa politică sau instituții. Mediatizarea sesizărilor CCR a dat idei și altor categorii de români pentru a-i ajuta să rezolve diverse spețe și să se pronunțe asupra obiectilor pe care aceștia le au.

În această categorie intră și un elev care a făcut o sesizare către Curtea Constitutională a României pentru a contesta o notă pe care a primit-o pentru o lucrare scrisă la care a adus argumente pertinente că profesorul a omis părți corecte pe care le-a expus în redactarea rezolvării subiectelor din test.


 În sesizare se arată, printre altele, că nota acordată de profesorul corector incalcă drepturile creative ale elevului și reglementări internaționale, deoarece motivele invocate de profesor sunt “neclare” și “confuze”, nu corespund cerințelor subiectului și pot ridica în practică probleme de interpretare.


  Momentan, sesizarea a fost înregistrată de secretariatul CCR și urmează să fie dezbătută în plenul judecătorilor constituționali dacă se vor pronunța pe acest dosar sau vor declina decizia pentru inspectoratul școlar.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.