Sesizarea Curtii Constituționale a României pentru diverse legi si neclaritati din articole ale anumitor legi a devenit o obisnuinta pentru clasa politica sau institutii. Mediatizarea sesizarilor CCR a dat idei si altor categorii de romani pentru a-i ajuta sa rezolve diverse spete si sa se pronunte asupra obiectilor pe care acestia le au.

 

 În această categorie intră și un elev care a făcut o sesizare către Curtea Constitutională a României pentru a contesta o notă pe care a primit-o pentru o lucrare scrisă la care a adus argumente pertinente că profesorul a omis părți corecte pe care le-a expus în redactarea rezolvării subiectelor din test.


 În sesizare se arată, printre altele, că nota acordată de profesorul corector incalcă drepturile creative ale elevului și reglementări internaționale, deoarece motivele invocate de profesor sunt “neclare” și “confuze”, nu corespund cerințelor subiectului și pot ridica în practică probleme de interpretare.


  Momentan, sesizarea a fost înregistrată de secretariatul CCR și urmează să fie dezbătută în plenul judecătorilor constituționali dacă se vor pronunța pe acest dosar sau vor declina decizia pentru inspectoratul școlar.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.