Un magazin de haine din București pune pe repeat melodia "Cămașa" de la Lidia Buble și de când este difuzat acest hit vânzare de cămăși a explodat. Cine intră la noi și se uită puțin pe oferta noastră de haine, inevitabil sfârșește prin a cumpăra o cămașă.


  Melodia Cămașa ne-a triplat vânzările la cămăși, dar ne-am dori să mai vindem și din colecțiile de pantaloni sau tricouri, avem și pulovere super trendy, ne-a declarat șefa de raion.


  Dacă Lidia ar lansa o piesă la fel de tare ca și Cămașa, dar despre Pantalon de exemplu, ne-ar ajuta să comercializam mai bine și celelalte articole vestimentare. În plus, avem în ofertă și încălțăminte și când Nicole Cherry a lansat hitul "Vara mea" care conținea versul "Asta e vara mea/ Ne dăm la rochiță și sanda" am pus hitul pe repeat si am rupt la vânzări pe colecțiile de sandale, șlapi și rochițe, a adăugat doamna care îmbină marketingul în vânzări cu hiturile, un fel de hitvertising sau melomarketing.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.