Federația Română de Fotbal a prezentat săptămâna trecută noul logo al naționalei României și noul echipament. Naționala antrenată de Cosmin Contra va folosi acest echipament și logo-ul la meciurile amicale cu Turcia, 9 noiembrie, și cu Olanda, 14 noiembrie. Noul logo al naționalei simbolizează regiunile istorice ale României: Muntenia, Oltenia, Transilvania, Moldova şi Dobrogea.

 Detaliem în exclusivitate cum se traduc simbolurile heraldice ale celor cinci regiuni istorice românești în cazul noului logo folosit de echipa națională de fotbal:


  Ne învârtim ca vulturii în jurul terenului și de multe ori facem ciocul mic și stăm cu cozile în poartă. Bourul este sugestiv pentru efortul naționalei pentru că în meciuri importante trag toți la jug și la final ne dăm seama că e greu la deal cu boii mici.


  Leul se referă la generația de aur a fotbalului la care se face referire nonstop și că ar trebui să ne dorim mai mult victoria și fotbaliștii să nu uite că pe teren e o junglă unde trebuie să marcheze decisiv. Ca o paranteza, mulți fotbaliști s-au întrebat de ce este leul pe logo, pentru că ei au contracte în euro, nu lei.
 


 Delfinul este prezent în noua stemă a fotbalului românesc pentru că tricolorii noștri ar trebui să se simtă pe teren ca peștele în apă. Vulturul transilvan ar trebui să le dea fotbaliștilor noastre aripi pe fazele de atac și să țină strâns mingea în gheare pe pase și centrări.
 
 
 Mingiuca neagră
din centrul logo-ului este acolo pentru că fotbalul nostru este încă în doliu de la toate meciurile pierdute până acum.

 

Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.