Un brand de haine, prezent și pe piața din România, a stârnit un val de controverse cu o reclamă în care apare un copil de culoare îmbrăcat cu un hanorac cu mesajul „COOLEST MONKEY ÎN THE JUNGLE" ("Cea mai tare maimuță din junglă”). Mai multe vedete au criticat compania, în timp ce rapperul The Weeknd a anunțat că nu mai colaborează cu brandul.

Nu știm ce-a fost în gândul echipei de marketing, însă un lucru e cert: brandul a suferit o lovitură uriașă de imagine.

Atâât! Încă o melodie lansată în 2017 a depășit 3 MILIARDE de vizualizări pe Youtube. Ghicești care e?

The Weeknd și-a încetat colaborarea cu ei, după ce a lansat două colecții proprii, ultima dintre ele în luna septembrie.

OMG! Selena Gomez a dat UNFOLLOW la 300 de persoane pe Instagram și a îngrijorat pe toată lumea

„M-am trezit în această dimineață șocat și stânjenit de această fotografie. Sunt ofensat și nu voi mai lucra cu ei”, a anunțat The Weeknd pe rețelele de socializare.