Spotify, unul dintre cele mai populare servicii de music streaming din lume, ajunge, în sfârșit, în România. Serviciul de muzică online este disponibil în două versiuni: una gratuită, cu reclame, și una premium, fără reclame, bazată pe un abonament lunar. 

Spotify vine în România cu o serie de titluri locale și internaționale, reunite într-o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium (4,99 dolari). De altfel, pentru varianta Premium, administratorii platformei au introdus o perioadă de 30 de zile în care serviciul se poate testa gratuit, folosind un card de credit sau de debit.

NASOL! Justin Bieber și Selena Gomez s-au despărțit din nou, din cauza soacrei!

Cu o prezență în 65 de piețe și peste 159 de milioane de utilizatori activi, Spotify funcționează chiar și fără conexiune la internet, arată un comunicat al reprezentanților platformei. Serviciul de music streaming a fost lansat în urmă cu nouă ani, în Suedia.

Pe lângă playlisturile dedicate unor genuri muzicale sau stări de spirit, fanii vor avea opțiuni precum Daily Mix (o serie de playlisturi ce îmbină melodiile preferate cu noutăți ce ar putea fi pe gustul utilizatorului), Release Radar (un playlist format din melodii noi, în baza artiştilor cei mai ascultați, conținut actualizat în fiecare zi de vineri) şi Discover Weekly (un playlist creat în funcție de obiceiurile specifice utilizatorului, disponibil în curând). În plus, Spotify şi PlayStation Music oferă utilizatorilor o experiență specială, permițându-le să asculte muzică pe consola PlayStation 4, chiar și ca fundal sonor în timpul jocului.

Spotify rulează atât pe dispozitive mobile, cât şi pe laptop, PC sau tabletă, muzica fiind disponibilă oriunde: Wi-Fi & boxe Bluetooth, TV, Google Chromecast şi PlayStation4 şi PlayStation3, cu aplicația Spotify ca telecomandă.