Selena e back in business. Artista a devenit imaginea unui brand de articole sportive și a făcut un pictorial foarte provocator pentru a promova noua colecție.

Selena Gomez a revenit pe Instagram și în viața publică, după transplantul de rinichi. După ce și-a asociat imaginea cu Louis Vuitton, artista a devenit emblema brand-ului Puma. A făcut o ședință foto extrem de sexy pentru a pune în valoare bustierele și colanții din noua colecție.

FOTO: Prima apariție a Selenei Gomez, după anunțul transplantului de rinichi

”Să fac parte din familia Puma este foarte important pentru mine. Avem câteva proiecte cool în desfășurare”, a declarat cântăreața. The Weeknd i-a dat like și a repostat fotografia pe contul lui, pe Insta story. 

 

 

Officially a part of the fam @puma #pumapartner

O postare distribuită de Selena Gomez (@selenagomez) pe

 

Fearless talent and 👑 of Instagram joins the family. @selenagomez #DoYou

O postare distribuită de PUMA (@puma) pe