După gafa uriașă a brandului de haine care a stârnit un val de controverse cu o reclamă rasistă și anunțul lui The Weeknd că nu mai colaborează cu brandul, a venit rândul unui alt artist să rupă contractul de imagine pe care îl avea cu magazinul, prezent și pe piața din România.

Vorbim despre G-Eazy. Acesta se pare că n-a fost mulțumit de mesajul prin care compania își cerea scuze public și retrăgea de pe net poza cu copilul de culoare îmbrăcat cu un hanorac cu mesajul „Coolest Monkey In The Jungle" ("Cea mai tare maimuță din junglă”) și a reacționat dur pe rețelele de socializare.

OMG! The Weeknd și-a încetat colaborarea cu un brand de haine, din cauza unei reclame rasiste

"În ultimele luni am fost foarte entuziasmat de ceea ce avea să fie colaborarea mea cu H&M. Din păcate, după ce am văzut fotografia jignitoare apărută ieri, entuziasmul meu referitor la campania globală pe care urma să o derulăm împreună s-a evaporat rapid, așa că am decis să pun capăt acestei colaborări. Indiferent dacă a fost o greșeală sau nu, este cu adevărat trist și deranjant ca în 2018, ceva atât de insensibil din punct de vedere cultural și rasial a putut fi trecut cu vederea de către atâția oameni (stilist, fotograf, echipe de creație și de marketing). Sper că această situație va fi un semnal de alarmă pentru H&M și alte companii – aceștia trebuie să fie conștienți de diversitatea rasială și culturală la orice nivel.", a scris G-Eazy pe contul său de Instagram, alături de fotografia modificată în Photoshop.

 

 

Over the past months I was genuinely excited about launching my upcoming line and collaboration with @HM... Unfortunately, after seeing the disturbing image yesterday, my excitement over our global campaign quickly evaporated, and I've decided at this time our partnership needs to end. Whether an oblivious oversight or not, it's truly sad and disturbing that in 2018, something so racially and culturally insensitive could pass by the eyes of so many (stylist, photographer, creative and marketing teams) and be deemed acceptable. I can't allow for my name and brand to be associated with a company that could let this happen. I hope that this situation will serve as the wake up call that H&M and other companies need to get on track and become racially and culturally aware, as well as more diverse at every level.

O postare distribuită de G-Eazy (@g_eazy) pe

Între timp, cel mai nou single semnat G-Eazy & Halsey "Him & I" a cucerit pe toată lumea.